זאת חנוכה / עוגיות אגוזים הונגריות - הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים .

בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. הרב פינטו מדליק נרות חנוכה (צילום . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים .

מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. ×
×"פי צ×'×™×¢×" לחנוכ×" (ל×"×"פס×") - ×"מא×'ר ×"×'×"ול from www.xn--7dbbqer5d.co.il
יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. הרב ארז קדוסי נתן לפנינו את המקבץ של חכמינו מכל הזמנים ודבריהם המיוחדים על היום הנעלה והקדוש 'זאת חנוכה'. הרב פינטו מדליק נרות חנוכה (צילום .

זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים.

יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד . מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . ישנם סגולות נפלאות ללילה עצום זה. בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. הרב פינטו מדליק נרות חנוכה (צילום . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז.

ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. הרב פינטו מדליק נרות חנוכה (צילום . בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. ישנם סגולות נפלאות ללילה עצום זה. ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו:

בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . מארז מאפינס שוקול×
מארז מאפינס שוקול×" חנוכ×" - ללא קמח חיט×" - מוצרים לפסח from cashcow-cdn.azureedge.net
בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים .

ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה.

ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז. הרב ארז קדוסי נתן לפנינו את המקבץ של חכמינו מכל הזמנים ודבריהם המיוחדים על היום הנעלה והקדוש 'זאת חנוכה'. ישנם סגולות נפלאות ללילה עצום זה. זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד . בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, .

זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. הרב פינטו מדליק נרות חנוכה (צילום . מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה.

ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. עו×'יות א×'וזים ×
עו×'יות א×'וזים ×"ונ×'ריות from static.wixstatic.com
במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. ישנם סגולות נפלאות ללילה עצום זה. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . הרב ארז קדוסי נתן לפנינו את המקבץ של חכמינו מכל הזמנים ודבריהם המיוחדים על היום הנעלה והקדוש 'זאת חנוכה'. זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', .

ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו:

הרב פינטו מדליק נרות חנוכה (צילום . ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז. הרב ארז קדוסי נתן לפנינו את המקבץ של חכמינו מכל הזמנים ודבריהם המיוחדים על היום הנעלה והקדוש 'זאת חנוכה'. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה.

זאת חנוכה / עו×'יות א×'וזים ×"ונ×'ריות - הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים .. בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. הרב ארז קדוסי נתן לפנינו את המקבץ של חכמינו מכל הזמנים ודבריהם המיוחדים על היום הנעלה והקדוש 'זאת חנוכה'. זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: